سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سئو مدیریت محتوا

 

بهترین سئو مدیریت محتوا


 

یکی از اصلی ترین عوامل در جهت سئو سایت، بهینه سازی نشانی اینترنتی برای سئو و موتور‌های جستجو و کاربران است. بهینه سازی نشانی اینترنتی برای بهینه سازی سایت در طراحی سایت خیلی مهم می‌باشد. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به خاطر سیاری و گنگ بودن نشانی اینترنتی سایتی از آنجا خارج شده‌اید. در این نوشته می‌خواهیم نکته‌هایی را در ارتباط با بهینه سازی نشانی اینترنتی به منظور بهینه سازی سایت هم برای پیشرونده‌های موتور‌های جستجو و همچنین برای کاربران بیان نماییم.

ادامه مطلب...

چگونه سئو سایت را به بهترین حد خود برسانیم

 


 

طراحی سایت بر دو اساس بنیادی بنا شده است: خلاقیت و تقلید.

اکثر طراحان سایت مشتاق به در اختیار داشتن و استفاده از به روزترین روش های طراحی و بهینه سازی سایت هستند تا هنگامی که این روش ها همگانی باشند. برخی مواقع این خلاقیت جای خود را به تعصب بدون مورد می دهد. ولی سفارش می شود که با نگاهی بزرگ و گسترده از تقلید تعصب گرانه به روش های تازه به این کسب و کار نگاه کنید. در این نوشته در باره روش های سئو نکاتی را مطرح می نماییم. 

روش های سئو

1 . استفاده از محتوا برای سئو سایت

2 .  آپدیت سایت

3 . عکس های سایت

4 . گجت های پوشیدنی سایت

5 . فعالیت های اثرگذار در سایت

6 . انیمیشن های یکتا و درجه یک برای سئو

هوش مصنوعی برای سئو سایت

” پادشاه طراحی سایت، محتوای آن است.” همینطور، محتوا اصلی ترین و با اهمیت ترین سویه در طراحی سایت می باشد. در این باره بایست این مورد را نیز لحاظ کنیم که بازدیدکنندگان شما احتمال دارد با دستگاه های گوناگون نظیر تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ تاپ از طراحی سایت شما بهره بگیرند ، پس بایست فعالیت های شما با همه دستگاه ها هماهنگ باشد و کاربر را راضی نگه دارد. در این باره علم هوش مصنوعی روش های گوناگونی به منظور خودکار کردن خیلی از زمینه های طراحی سایت ارائه کرده که استفاده از آن ها به منظور بهینه سازی و سئو سایت دارای اهمیت است.

گوناگونی در تنوع بروزرسانی های سایت

نکته مهم بعدی در موضوع ایجاد محتوا و سئو سایت تنوع و آپدیت های محتوا می باشد که در طراحی سایت تان عرضه می کنید. در عین توجه به تنوع محتوا که به اشکال و خلاقیت های مختلفی نظیر فیلم، تصویر و انیمیشن عرضه می شود از قاعده ” کاربر پسند بودن ناوبری طراحی سایت ” غفلت ننمایید.

عکس های درجه یک در طراحی سایت

در سابق به کارگیری از عکس های موجود و آماده خیلی شایع بود ولی در حال حاضر استفاده از دست نویس ها، دل نوشته ها و طراحی ها و نقاشی های فردی و یکتا اثرگذارتر و با کلاس تر می باشد. با مراعات کردن این روش، شما می توانید با ارتباط دادن برند تجاری تان با این طرح ها و تصاویر درجه یک در بازار رقابتی خیلی موفق تر ظاهر شوید.

امکانات و گجت های پوشیدنی سایت

توصیه می کینم، که موقع طراحی سایت تان پاسخگو بودن آن در دستگاه های های پوشیدنی و گجت ها را در درجه اهمیت بالایی قرار بدهید. با در نظر داشتن اینکه به کارگیری از این دستگاه ها در حال فزونی است پس برای رسیدن به خواسته کسب و کارتان سفارش می شود هماهنگی و سازگاری با این دستگاه های ورودی ها را در همه قدم های طراحی سایت و سئو سایت تان لحاظ کنید.


نقش تعیین کننده بهینه سازی سایت و یا سئو در نزد موتورهای جستجو

بهینه سازی موتور های جستجو (جستجوگرها) راهی برای ترویج یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدید کنندگان از موتورهای جستجو است. سئو سایت وابسته به جنبه های مختلف، از واژه هایی که شما با استفاده از وب سایت به لینک های دیگر با کیفیت به سایت های خود در جستجوگرها می دهید دارد. ” اطمینان حاصل شود که وب سایت به سادگی و به راحتی برای موتور جستجو قابل درک است”. 

سئو یا بهینه سازی سایت فقط در مورد “موتور” نیست، بلکه در طرف مقابل اشاره به ساخت یک وب سایت برای پسند کاربران نیز دارد.

استفاده از سئو سایت

بخش عمده ای از ترافیک توسط موتورهای جستجو نظیر کسب و کار اصلی google ، bing و Yahoo به دست می آید. با این حال، رسانه  های اجتماعی و انواع دیگر از رسانه های جمعی نیز می توانند ترافیک بازدید کنندگان وب سایت خود را نزد موتورهای جستجو بالا ببرند مهم ترین راه برای اکثر کاربران اینترنت در تمام وب سایت ها بالا تر بردن محتوای با کیفیت است.

موتور جستجو “ترافیک هدفمند” افرادی را که به دنبال محتوای با کیفیت هستند را تشخیص می دهد، اگر مطالب با کیفیت شما در نزد موتورهای جستجو به خوبی شناخته شده باشد آنها قادرند آنها را تشخیص بدهند و با آنها جذب مخاطب کنند. و محتوای طراحی سایت شما را در رتبه خوبی از نتایج موتورهایشان قرار بدهند.

واژه های جستجو شده توسط کاربران در محل جستجوها نوشته می شود تا خواسته آنها را برآورده شود حال اگر این جستجو منتهی به طراحی سایت شما شود مسلما شما در پیش آن موتور جستجو عزیز خواهد شد و ترافیک بیشتری را برای شما و طراحی سایت تان در نظر خواهد گرفت. والا اگر غیر از این باشد شما امتیازی در موتورهای جستجو پیدا نخواهید کرد. همه این کارها و رسیدن به این نقطه مهم با بهینه سازی سایت یا همان سئو سایت شما ممکن است.

چرا موتور های جستجو نمی توانند سایت تان را بدون سئو پیدا نمایند؟

موتور های جستجو دارای هوش الگوریتمی می باشند ولی هنوز به کمک شما محتاج هستند، موتور های اصلی همواره در حال بالا بردن فن آوری هایشان در جهت پیدا کردن زیاد و بهتر سایت ها و بازتاب آنها به کاربران هستند.

به هر حال ، همواره یک محدودیت در جهت نتیجه های موتور های جستجو وجود دارد. همانگونه که سئو یا بهینه سازی سایت قادر است برای شما بازدیدکننده های بیشتری را بیاورد در طرف برابمقابلش با یک حرکت خطا بوسیله شما قادر است سایت شما را از موتور ها مخفی کند و به صفحه های پایین تر بفرستد (پنالتی گوگل) و شاید معرفی سایت شما را به کمترین حد تقلیل بدهد.


افزایش رتبه بندی سایت با سئو

سئو سایت همینطور در افزایش رنگینگ سایت اثرگذاری بالایی دارد پس محتوای با کیفیت و لینک دهی ها و لینک گذاری های هدفدار  سایت شما قادر است، جایگاه سایت شما را در نزد موتورهای جستجو بالا ببرد.

اینترنت در حال پیشرفت به سمت رقابتی شدن می باشد بنابراین دارا بودن یک فهم درست از بهینه سازی سایت و سئو و شیوه های بالا بردن آن از نقش تعیین کننده ای برخوردار می باشد.

واژه بهینه سازی شده، پیچیده است ولی مخاطبان آن واژه قادرند به آسانی مفهوم آن را فهم نمایند. حتی کمی دانش زیاد در این باره قادر است تعیین کننده باشد.


اولین قدم های یک سئوی موفق








اگر شما بهترین سایت را طراحی کرده باشید اما بازدید کننده ای نداشته باشید عملا در جهت طراحی سایت کاری نکرده اید. طراحی سایت شما برای اینکه بازدید کننده داشته باشد بایست در نزد موتور های جستجو بهینه سازی و یا سئو شود، بدون سئو طراحی سایت شما بازیدکننده ای نخواهد داشت. در واقع آمار بازدید سایت شما وابسته به سئو شماست.

خدمات سئو : تیم سئو کندو با استفاده از علم روز سئو و با بهره گیری از آخرین روش های بهینه سازی سایت، وب سایت شما را در نزد موتورهای جستجو بهینه می نماید.


خدمات سئو شامل چه تعهدات و اقداماتی می شود؟

توجه داشته باشید که در سئو عوامل زیادی دخیل هستند? سئو فقط معرفی کردن سایت به گوگل نیست یا سئو در مراحل پیشرفته تر فقط به کمک به خروج سایت شما از پنالتی گوگل کمک نمی کند

بلکه سئو همه عواملی را شامل می شود که تبلیغات در گوگل برای شما تمام شود. موتور جستجوی گوگل اعلام نموده که برای رنگینگ سایت ها بیش از  250 پارامتر را در نظر دارد? دستیابی به موقعیتی که در اکثر این 2500 شاخص، سایت شما از بهترین ها باشد پروسه ای زمان بر و دشوار است که در تمام مراحل این پروسه دشوار ما در کنار شما خواهیم بود.

فقط خواسته ای که از شما در طی این مراحل داریم آن است که شما هم در کنار ما باشید و با صبرتان ما را همراهی کنید.

این خواسته بسیار مهمی برای ماست چرا که اکثر صاحبان سایت ها زودتر می خواهند در موتورهای جستجو رتبه خوبی برای سایت شان داشته باشند، اما باید در نظر داسته باشند بهینه کردن سایت ها در موتورهای جستجو یک فرایند زمان بر است و نیاز به صبر و حوصله صاحبان سایت ها دارد.

این زمان بری بیشتر از اینکه متوجه کار ما باشد متوجه آپدیت هایی است که موتورهای جستجو انجام می دهند. به همین خاطر شما سایتی را نمی توانید پیدا کنید که در مدت زمان کمی به سئو و بهینه سازی کاملی دست یافته باشد.

پس با صبرتان ما را  همراهی کنید و با اعتمای که به ما دارید پروسه بهینه سازی سایت تان را به ما بسپارید تا شاهد بروز علایم موفقیت در طراحی سایت خودتان باشید.

سئو کار چه کارهایی را بر روی سایت انجام می دهد؟ سئو کار ابتدا سایت شما را آنالیز می کند با فضای کاری شما آشنا می شود و سعی می کند در مورد هدف شما یاد بگیرد.

گوشه ای از خدمات سئو ما که در رابطه با بهینه سازی سایت شما انجام می شود بدین قرار است.

  1. تجریه و تحلیل سایت شما
  2. تجزیه و تحلیل واژه های کلیدی سایت شما
  3. تغییر ساختار لایه های سایت شما
  4. برطرف کردن لینکهای نادرست و ناقص و مشکلات سی اس اس
  5. بررسی سئوی عکس ها و حجم سایت شما
  6. افزودن نقشه سایت
  7. ساختن و مدیریت وب مستر
  8. افزودن کدهای گوگل آنالیتیکز به سایت شما
  9. بالا بردن آمار بازدید سایت شما
  10. ارایه گزارش های آمار بازدید به تفکیک موقعیت جغرافیایی، روز، هفته، سیستم عامل، دستگاه
  11. گرفتن بک لینک از سایر سایت ها
  12. بالا بردن آمار بازدید سایت با شیوه های پایدار و هدفدار
  13. بالا بردن رنگینگ سایت در گوگل و بقیه موتورهای جستجو
  14. بالا بردن رنگینگ الکسا
سئو خارجی و سئو داخلی

چرا بازاریابی موتور جستجو ضروری است؟

مهمترین جنبه ی سئو ساده کردن وب سایت تان برای کاربر و ربات های موتور جستجو است. هرچند موتورهای جستجو بطور فزاینده پیچیده  شده اند ولی هنوز نمی توانند صفحات وب را مانند انسانها درک کنند. سئو به موتور کمک می کند تا ببیند هر صفحه در چه موردی است و چگونه برای استفاده ی کاربر مفید خواهد بود. 

 

یک بحث عمومی برعلیه سئو

غالبا اظهاراتی از این قبیل میشنویم:

“هیچ مهندس باهوشی هرگز موتور جستجویی نمیسازه که وب سایتی رو مجبور به پیروی از یک سری قواعد و اصول خاص برای رتبه گرفتن و شاخص شدن بکنه. هر آدم عاقلی سیستمی میخواد که بتونه از هر ساختاری بگذره و هر مقدار کد پیچیده و ناقصی رو تجزیه کنه و باز در نهایت راهی پیدا کنه که بهترین نتیجه ی مربوط رو برگردونه ، نه چیزی که توسط متخصصین بدون مجوز موتورها بهینه سازی شده”.

ولی صبر کنید ….

تصور کنید عکس سگ خانگی تان را آنلاین پست کرده اید. مردم عکس را اینطور شرح میدن: “یک سگ سیاه , سایز متوسط ، از نژاد … که داره تو پارک توپ بازی میکنه”. در صورتیکه بهترین موتور جستجو در دنیا هم امکان نداره عکس رو اینگونه تشریح کنه . پس چطور یک موتور جستجو میتونه عکسی رو بفهمه ؟ خوشبختانه سئو به وب مسترها این قدرت را میده تا سرنخهایی به موتورها بدن تا بتونن برای درک مطلب ازشون استفاده کنند. در واقع اضافه کردن ساختار مناسب به مطلبتون برای سئو ضروری است.

شما با درک توانایی ها و محدودیت های موتورهای جستجو میتونید مطالب وب تون را به گونه ای که موتورها بتونن هضم کنن بسازید ، فرمت کنید و حاشیه نویسی کنید. بدون سئو ، وب سایتها میتونن برای موتورهای جستجو نامرئی بشن.

بازاریابی موتور جستجو