سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین قدم های یک سئوی موفق








اگر شما بهترین سایت را طراحی کرده باشید اما بازدید کننده ای نداشته باشید عملا در جهت طراحی سایت کاری نکرده اید. طراحی سایت شما برای اینکه بازدید کننده داشته باشد بایست در نزد موتور های جستجو بهینه سازی و یا سئو شود، بدون سئو طراحی سایت شما بازیدکننده ای نخواهد داشت. در واقع آمار بازدید سایت شما وابسته به سئو شماست.

خدمات سئو : تیم سئو کندو با استفاده از علم روز سئو و با بهره گیری از آخرین روش های بهینه سازی سایت، وب سایت شما را در نزد موتورهای جستجو بهینه می نماید.


خدمات سئو شامل چه تعهدات و اقداماتی می شود؟

توجه داشته باشید که در سئو عوامل زیادی دخیل هستند? سئو فقط معرفی کردن سایت به گوگل نیست یا سئو در مراحل پیشرفته تر فقط به کمک به خروج سایت شما از پنالتی گوگل کمک نمی کند

بلکه سئو همه عواملی را شامل می شود که تبلیغات در گوگل برای شما تمام شود. موتور جستجوی گوگل اعلام نموده که برای رنگینگ سایت ها بیش از  250 پارامتر را در نظر دارد? دستیابی به موقعیتی که در اکثر این 2500 شاخص، سایت شما از بهترین ها باشد پروسه ای زمان بر و دشوار است که در تمام مراحل این پروسه دشوار ما در کنار شما خواهیم بود.

فقط خواسته ای که از شما در طی این مراحل داریم آن است که شما هم در کنار ما باشید و با صبرتان ما را همراهی کنید.

این خواسته بسیار مهمی برای ماست چرا که اکثر صاحبان سایت ها زودتر می خواهند در موتورهای جستجو رتبه خوبی برای سایت شان داشته باشند، اما باید در نظر داسته باشند بهینه کردن سایت ها در موتورهای جستجو یک فرایند زمان بر است و نیاز به صبر و حوصله صاحبان سایت ها دارد.

این زمان بری بیشتر از اینکه متوجه کار ما باشد متوجه آپدیت هایی است که موتورهای جستجو انجام می دهند. به همین خاطر شما سایتی را نمی توانید پیدا کنید که در مدت زمان کمی به سئو و بهینه سازی کاملی دست یافته باشد.

پس با صبرتان ما را  همراهی کنید و با اعتمای که به ما دارید پروسه بهینه سازی سایت تان را به ما بسپارید تا شاهد بروز علایم موفقیت در طراحی سایت خودتان باشید.

سئو کار چه کارهایی را بر روی سایت انجام می دهد؟ سئو کار ابتدا سایت شما را آنالیز می کند با فضای کاری شما آشنا می شود و سعی می کند در مورد هدف شما یاد بگیرد.

گوشه ای از خدمات سئو ما که در رابطه با بهینه سازی سایت شما انجام می شود بدین قرار است.

  1. تجریه و تحلیل سایت شما
  2. تجزیه و تحلیل واژه های کلیدی سایت شما
  3. تغییر ساختار لایه های سایت شما
  4. برطرف کردن لینکهای نادرست و ناقص و مشکلات سی اس اس
  5. بررسی سئوی عکس ها و حجم سایت شما
  6. افزودن نقشه سایت
  7. ساختن و مدیریت وب مستر
  8. افزودن کدهای گوگل آنالیتیکز به سایت شما
  9. بالا بردن آمار بازدید سایت شما
  10. ارایه گزارش های آمار بازدید به تفکیک موقعیت جغرافیایی، روز، هفته، سیستم عامل، دستگاه
  11. گرفتن بک لینک از سایر سایت ها
  12. بالا بردن آمار بازدید سایت با شیوه های پایدار و هدفدار
  13. بالا بردن رنگینگ سایت در گوگل و بقیه موتورهای جستجو
  14. بالا بردن رنگینگ الکسا
سئو خارجی و سئو داخلی