سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا بدون سئو سایت سایت من در گوگل بالا می آید؟


آیا بدون سئو  سایت سایت من در گوگل بالا می آید؟ 

بهینه سازی موتور های جستجو (جستجوگرها) راهی برای ترویج یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکنندگان از موتورهای جستجو است. سئو سایت وابسته به جنبه های مختلف، از واژه هایی که شما با استفاده از وب سایت به لینک های دیگر با کیفیت به سایت های خود در جستجوگرها می دهید دارد. " اطمینان حاصل شود که وب سایت به سادگی و به راحتی برای موتور جستجو قابل درک است". آموزش سئو  راهی برای ترویج یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکنندگان از موتورهای جستجو است. سئو سایت وابسته به جنبه های مختلف، از واژه هایی که شما با استفاده از وب سایت به  لینک های دیگر با کیفیت به سایت های خود در جستجوگرها می دهید دارد. ” اطمینان حاصل شود که وب سایت به سادگی و به راحتی برای موتور جستجو قابل درک است”

 

ادامه مطلب...

بهینه سازی سایت چگونه بر روی رتبه بندی موتورهای جستجو تاثیر می گ

 

 

بهینه سازی سایت چگونه بر روی رتبه بندی موتورهای جستجو تاثیر می گذارد؟ در آموزش سئو باید در نظر بگیرید که موتورهای جستجو دائما در تلاش هستند تا با بهتر کردن کارایی شان بهترین نتیجه ممکن را به کاربر بدهند. البته لغت "بهترین" ذهنی است. ولی می شود گفت موتورها بینش "خوبی" از اینکه چه صفحاتی نیاز جستجوی شان را برآورد می کنند دارند. در کل اینکه این نوع سایت ها چند وجه مشترک دارند.

در آموزش سئو باید در نظر بگیرید که موتورهای جستجو دائما در تلاش هستند تا با بهتر کردن کارایی شان بهترین نتیجه ممکن را به کاربر بدهند. البته لغت “بهترین” ذهنی است. ولی می شود گفت موتورها بینش “خوبی” از اینکه چه صفحاتی نیاز جستجوی شان را برآورد می کنند دارند. در کل اینکه این نوع سایت ها چند وجه مشترک دارند.

 

ادامه مطلب...

محتوای طراحی سایت خود را بازسازی کنید

محتوای طراحی سایت خود را بازسازی کنید

 

 

وبلاگ ها و طراحی سایت هایی بسیاری وجود دارند که با شکست رو به رو شده اند. آیا وبلاگ یا سایت شما هم با همین مشکل رو به رو شده است؟

 

قادر هستید روزهای خوش را به کسب و کار خود باز گردانید. همین حالا زمان خوبی است تا خود را اثبات نمایید و به اهداف کسب و کار و ایجاد مطالب خود دست یابید.

ادامه مطلب...