سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از معجزات دارویی عسل طبیعی را بشناسیم: درمان شقاق با عسل!

درمان شقاق با عسل یکی از مطمئن ترین روش ها و البته قدیمی ترین روش ها می باشد.با این روش میتوان این بیماری در خانه درمان نمود البته اگر وخامت خیلی زیادی نداشته باشد.این روش البته برای شقاق مقعدی حاد به کار برده می شود و برای نوع مزمن باید حتما به پزشک مراجعه شود.

 

ادامه مطلب...

چـرا واریـس مـی گـیـریـم؟

واریس، خطوط بنفش رنگ یا برجستگی های طنابی شکل است که در پی نارسایی وریدها یا همان سیاهرگ های سطحی اندام تحتانی ایجاد می شود. منظور از نارسایی وریدی آن است که بازگشت خون اندام به سمت قلب به درستی انجام نمی شود...

ادامه مطلب...

روش های کاشت مو

مناسب ترین و کاربردی ترین روش های کاشت مو را که هم اکنون در همه جای جهان اجرا می شود را می توان به صورت فهرست وار اینگونه بیان کرد.

انواع روش های کاشت مو

1- کاشت مو به شیوه پانچ : به خاطر قدیمی بودن دیگر اجرا نمی گردد.
2- کاشت مو به شیوه اف یو تی (FUT) : در اصطلاح عامیانه روش جراحی هم خوانده می شود.
3- کاشت مو به شیوه اف آی تی (FIT) یا FUE : در اصطلاح عامیانه روش بدون جراحی خوانده می شود.
4- کاشت مو به شیوه سیف (Safe) : همان روش FIT است که در ادامه راجع به آن شرح می دهیم.
5- روش ترکیبی کاشت مو : آمیزه ای از شیوه های FUT و FIT است.
6- کاشت مو با بهره گیری از تکثیر فولیکول ها در آزمایشگاه : این شیوه در مرحله تحقیقاتی اشت.

ادامه مطلب...

بیماری های مردانه را بشناسید!

سلامت مردان موضوعی است که موجب استحکام و ارتقای سلامت نیروی کار جامعه می‌شود و توسعه کشور را در پی خواهد داشت. مردان نسبت به زنان در معرض عوامل خطر محیطی و شغلی بیشتری هستند و عادات نادرستی مانند مصرف سیگار، الکل، اعتیاد و استرس شغلی در آنها بیشتر است. از سوی دیگر، مردان کمتر به پزشک مراجعه می‌کنند و مراجعه به مراکز درمانی را به دلایل مختلف از جمله موانع فرهنگی تا بروز مراحل پیشرفته و خطرناک بیماری به تاخیر می‌اندازند.

ادامه مطلب...

چندین روش برای پاکسازی درب و پنجره های شیشه ای!

تمیز کردن شیشه کابین دوش حمام

خانه داری: اگر شما هم در منزل تان دارای دوش های شیشه ای هستید، مطمئنا تمیز کردن آن ها برایتان معضل بزرگی است. هر بار که یکی از اعضای خانه دوش می گیرد، شیشه ها پر از لکه های آب می شود و اگر زود به زود آن ها را تمیز نکنید، سر و کله ی جرم ها و قارچ ها هم پیدا می شود. گاهی این مسئله آن چنان شما را می آزاراد که آرزو می کنید ای کاش در بازسازی دکوراسیون تان، به جای شیشه از پرده ی حمام استفاده کرده بودید؛ هرچند که شیشه شیک تر و لوکس تر به نظر می رسد.

اما باور دارم همیشه برای هر کاری، راهی هست که دردسرش کمتر است. به همین دلیل امروز می خواهم برای تمیزکاری شیشه های حمام تان راه های ساده ای در اختیارتان بگذارم تا بلکه اندکی از فشار و دغدغه ی روزانه تان بکاهد.

ادامه مطلب...