سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو یا بهینه سازی موتور جستجوگر چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتور جستجوگر چیست؟
سئو نوعی بازاریابی است که بدون هزینه بتوانیم در موتورهای جستجوگر بیشتر دیده شویم. سئو شامل دو عنصر است: تکنیک و خلاقیت ، که هر دو لازمه ی بهبود رتبه و ترافیک و افزایش آگاهی می باشند. سئو  جنبه های زیادی دارد ، از لغات درون صفحه شما گرفته تا راهی که سایت های دیگر  به سایت شما لینک شوند. بعضی مواقع سئو به راحتی بدین معناست که مطمئن شوید سایت شما طوری ساخته و سازماندهی شده که موتورهای جستجوگر آن را بفهمند.

ادامه مطلب...

چگونه طراحی سایت خود را به رتبه نخست گوگل برسانیم

سئو سایت با سئو کندو،

چگونه طراحی سایت خود را به رتبه نخست گوگل برسانیم
پیش از پرداختن به بحث اصلی درباره سئو سایت لازم است نکته هایی را به عنوان مقدمه خدمت  کاربران عزیز عرض کنیم توجه و رعایت این نکته ها می تواند در همان قدم های اولی سئو سایت تاثیر زیادی بر روی بهینه سازی سایت در نزد موتورهای جستجو به خصوص در نزد گوگل داشته باشد. مطلبی را کپی نکنید. اولین نکته اینکه به هیچ نحوی از مطالب سایت های دیگر برای تولید محتوا در سایت خود کپی برداری نکنید. اگر مطلبی را در سایتی دیگر برای سایت خود مفید می دانید، سعی کنید در زیر مطلب منبع آن را نیز بیان کنید، این کار رتبه سایت شما را همتراز با آن سایت بالا می برد.
توجه داشته باشید که گوگل موتوری هوشمند است و بیش از هر چیزی مطالب کپی شده را تشخیص می دهد و بعد از مدتی طراحی سایت شما را به رتبه های پایین تر پنالتی می کند. که در صورت اتفاق افتادن این کار بالا آمدن دوباره طراحی سایت شما سخت تر خواهد بود.

ادامه مطلب...